.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2 هزار و پنجاهمين روز فارس در مازندران

خبرگزاري فارس در مازندران در روزهاي اخير بيش از 2 هزار روز از عمر خود را سپري كرده است، نقش و جايگاه اين رسانه در تحولات سياسي، اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي كشور و مناطق مختلف آن از زبان مسئولان مازندراني نشان دهنده اين شانيت و جايگاه است.

فارس نخستين خبرگزاري مستقل ايران است كه در بهمن ‌ماه سال 1381 همزمان با فرارسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي راه‌‌اندازي شد كه ديدگاه‌هاي مختلفي در زمينه فعاليت اين خبرگزاري وجود دارد.

* استاندار مازندران: فارس توانسته به نقش دو سويه خود به خوبي عمل كند
استاندار مازندران امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري با اشاره به سالروز تاسيس اين خبرگزاري با بيان اينكه در سال‌هاي اخير خبرگزاري‌هايي در قالب رسانه‌هاي غيردولتي تشكيل شده است، افزود: يكي از اين رسانه‌ها خبرگزاري فارس است كه به خوبي توانسته به رسالت خود در زمينه اطلاع‌رساني عمل كند.
سيد علي‌اكبر طاهايي با تأكيد بر اينكه انتقال واقعيت‌هاي جامعه از سوي خبرگزاري فارس به خوبي دراين مدت صورت گرفته است، يادآور شد: بيان مشكلات مردم به مسئولان و بيان خدمات دستگاه‌هاي اجرايي به مردم از وظايفي بوده كه خبرگزاري فارس به خوبي از عهده آن برآمده است.
وي با اشاره به اينكه اميدواريم در سالروز تاسيس اين خبرگزاري، اين نهاد رسانه‌اي بتواند پوياتر از گذشته به نقش خود در زمينه اطلاع‌رساني صحيح عمل كند، اظهار داشت: خبرگزاري‌هاي اينچنيني مي‌توانند به اطلاع‌رساني آگاهانه موجب تعالي فكري و آگاهي جامعه شده و نقش‌هاي مهم‌تري را ايفا كند.
طاهايي با بيان اينكه فارس با نوع نگاه مخصوص به خود نقش دو سويه موثري در فضاي كشور ايفا كرده است، گفت:‌ فارس هم زبان بيان مشكلات مردم و هم مسئولان براي ارائه فعاليت‌ها است.

* ابراهيمي: فارس پيشرو و خلاق در عرصه اطلاع‌رساني است
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران نيز در گفتگو با خبرنگار فارس با بيان اينكه اين خبرگزاري پيشرو، خلاق و روزآمد در عرصه اطلاع‌رساني است، يادآور شد: فعاليت رسانه‌اي فارس بر مبناي سرعت و دقت است.
هادي ابراهيمي با اشاره به اينكه خبرگزاري فارس در ايفاي نقش انقلابي و متعهدانه خود در كشور گوي سبقت را از ساير رسانه‌ها ربوده است، افزود: اين خبرگزاري نقش پرچمداري و طلايه‌داري خود را در عرصه خبر، اطلاع رساني، تحليل و گزارش را به خوبي انجام داده است.
معاون استاندار مازندران كه مديركلي فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران را نيز بر عهده دارد با اعلام اينكه نقش خبرگزاري فارس در حمايت از اصول و آرمان‌هاي انقلاب و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و بر مبناي گفتمان عدالت‌جويانه دولت نهم و دهم بر كسي پوشيده نيست، خاطرنشان كرد: اين رسانه در جريان فتنه سپر رسانه‌اي كشور و مبارزه با جريان فتنه و جنگ نرم آثار ماندگاري از خود به يادگار گذاشته است.

* هاشم پور: فارس به رسالت واقعي يك رسانه جامه عمل پوشانده است
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران نيز با اشاره به اينكه امروزه خبرگزاري‌ها بهترين مجرا براي انتقال اطلاعات به مخاطبان هستند، گفت: با بررسي عملكردها مشخص مي‌شود كه فارس يكي از موفق‌ترين خبرگزاري‌هاي كشور است و جايگاه مناسبي را بين رسانه‌هاي كشور دارد.
مرتضي هاشم‌پور با بيان اينكه در سال‌هاي اخير خبرگزاري فارس توانتسه به رسالت واقعي خود جامه عمل بپوشاند، افزود: خبرگزاري فارس در بيان اطلاعات و اخبار سرعتي مناسبي دارد و مطالبي را كه شايد برخي سايت‌ها روزها طول بكشد تا انعكاس دهند با سرعت مناسبي بيان كند.
وي با اعلام اينكه خبرگزاري فارس مرجع مناسبي براي دريافت لحظه‌اي اطلاعات است، تصريح كرد: تحليل محتواي در بيان عميق‌تر مطالب در خبرگزاري فارس به راحتي قابل دسترسي است.

* اصغري: خبرگزاري فارس دقيق و شفاف عمل مي‌كند
نايب رئيس اتاق اكو ايران و نايب رئيس اتاق بازرگاني مازندران با بيان اينكه خبرگزاري فارس از بهترين رسانه‌هاي كشور است، افزود: اين رسانه‌ها در بيان اخبار دقيق، شفاف و بي‌پرده و بي‌واسطه عمل كند.
احمد اصغري با اعلام اينكه وقتي خبري از سوي اين رسانه بيان مي‌شود حتما داراي محتواست، گفت: ديگر رسانه‌ها نيز در اين زمينه بايد از فارس تأسي كنند.
وي با تأكيد بر اينكه به عنوان يك مدير بخش خصوصي از خبرگزاري فارس نهايت استفاده را مي‌برم، تصريح كرد: حضور مستمر و گرم خبرنگاران اين رسانه در پوشش موثر برنامه‌هاي استان به خوبي قابل لمس است.

سرپرست خبرگزاري فارس در مازندران نيز با بيان اينكه سرپرستي اين رسانه در مازندران در سال 84 در اين استان آغاز به كار كرده است، يادآور شد: در نخستين ماه آغاز به كار اين رسانه در مازندران 70 خبر را بر روي خروجي اين خبرگزاري قرار داد.
جابر معافي تصريح كرد: در هم اكنون اين رسانه در مازندران ماهانه بيش از هزار خبر را براي اين خبرگزاري ارسال مي‌كند.
وي با اعلام اينكه تعداد خبرنگاران اين رسانه در مازندران از يك خبرنگار در سال 84 به 15 خبرنگار در سال جاري افزايش يافته است، اظهار داشت: تمام شهرستان‌هاي استان مازندران هم اكنون زير پوشش خبرنگاران اين رسانه قرار دارد.
معافي با تاكيد بر اينكه براي تخصصي كردن مقوله خبر در مازندران يك دوره كلاس آموزشي با حضور 10 نفر در دفتر اين خبرگزاري در ساري در حال برگزاري است، تصريح كرد: با برگزاري اين دوره نفرات برگزيده حوزه تخصصي را زير پوشش قرار مي‌دهد.
وي با اعلام اينكه بنا داريم در شش ماه نخست سال 89 تعداد اخبار اين استان را به يك هزار و 500 خبر در ماه افزايش دهيم، اظهار داشت: تمام صاحبنظران، كارشناسان علوم رسانه و فعالان مطبوعاتي و فرهنگي استان مي‌خواهيم هرگونه نظر و پيشنهادي را در خصوص مسائل توسعه‌اي استان با آدرس ايميل Fars_mazan@yahoo.com در جريان بگذارند.

پايگاه خبري شمال نيوز، تاسيس خبرگزاري فارس را به سرپرست و خبرنگاران پرتلاش اين خبرگزاري در مازندران تبريك عرض نموده و براي اين دوستان و همكاران رسانه اي  توفيق روزافزون را از خداوند متعال مسئلت مي‌ نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.